بی تو ای صاحب الزمان

بی تو ای صاحب الزمان

بی تو ای صاحب زمان ، بی قرارم هر زمان !

از غم هجر تو من دلخسته ام    

همچو مرغی بال و پر بشکسته ام

کی شود آیی نظاره بر دل اندازی تو یارا ؟

بر دل خسته که دم سازی تو یارا

ده مدال دیده بانی ز عنایت

به من و از مهر و عشق بازی خدا را

یابن الحسن آقا بیا،  یابن الحسن آقا بیا
یابن الحسن آقا بیا،  یابن الحسن آقا بیا

ای تو شور عشق من ، روشنی انجمن

بی تو در دام بلا افتاده ام

بر تو یارا جان و دل را باخته ام

از فراق تو شده حال من خسته پریشان

کی میایی منجی و سلطان امکان ؟

عقده ها را وا کنی با یک نگه ، ای نور یزدان

بین چه کرده با دل من سوز هجران

یابن الحسن آقا بیا،  یابن الحسن آقا بیا

یا بن الحسن آقا بیا  
یا بن الحسن آقا بیا

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: آموزش , حرف دل , مذهبی , مداحی , عکس , مناسبات , اس ام اس , شعر و سرود , دانستنیها , خبر , ایام , بیو گرافی 14 معصوم , دعای ایام هفته , جملات عارفانه , مقاله , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : احمد طالبی زاده
تاریخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: